badassgalningarna

Alla inlägg under november 2011

Av Ebba&Maja Brundin&Larsson - 29 november 2011 10:35

Dem har blockat facebook, på skolans datorer, :( :( :( :(

och den här idiot datorn är as seg och bokstäverna bara blöööööööööööööööööööööööööööööö.

Hejdå//Ebba


Av Ebba&Maja Brundin&Larsson - 28 november 2011 15:44

Hej, sitter på bussen som vanlogt, skolan var faktiskt.rolig, nu vill sitter JAG hãrboch äter.pingvinstä.ger, va å hemkop, men bloggar sen orkar inte nu//ebba

Av Ebba&Maja Brundin&Larsson - 27 november 2011 21:00

 Jag orkar inte plugga spanska glosor mer,det är 3 ord som jag inte kan slltid fel på dem, så jag sitter här och är sur, SÖNDAGAR förstör mitt liv, jag hatar söndagar!

Jag vet inte varför dem bara borde inte få finnas, seriöst jag går och lägger mig snart jag är as trött, BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ skit söndag.

Hejdå//Ebba

ps: Maja kolla din mail;P (om du läser detta ofc:P)

Av Ebba&Maja Brundin&Larsson - 27 november 2011 16:52

Julafton är om typ 4 och en halv vecka lr nått.


Men jajajajajaja, jag måste plugga spanska glosor så ses sen=)


//E b b a:) 

Av Ebba&Maja Brundin&Larsson - 27 november 2011 12:53

Hej, idag så är det ju 1 advent, är det 3 veckor kvar till jul bara??

Är det så eller är jag osmart nu`????

Jaja;)

Jag har städat mitt rum och nu hamnade jag framför datorn med en godis påse och en julmyst flaska som jag hade på bon;)

Mysigt mysigt, ska fortsätta njuta av min söndag, orkar inte gå till skolan imorgon, bläääääääääää:(

Hoppas veckan går FOOOORT, och sen så hoppas vi att Maja kommer tillbaka snart:)

Så ses sen Hejdå//Ebba

Av Ebba&Maja Brundin&Larsson - 26 november 2011 22:59

eftersom det blev lite svårt igår så blir det 3....


 

1: Jag fattar inte varför clowner finns, det är meningen att dem ska vara roliga, men! Dem är as läskiga jag klarar inte av dem, uuuh dem är så obehagliga, sen på alla cirkusar så ska det vara clowner jag bara uh, jag hat gått på cirkus 1 gång tror jag hehe, men jag gillar inte cirkus över huvudtaget men iallafall, VARFÖR finns dem vad är poengen alla hatar dem ju typ, nej fy,.


2: Jag fattar inte grejen med andranamn, vissa får såhär as fula efternamn jag har inte det då men vissa andra har förlåt! Men typ såhär

-Mamma varför heter jag Berit i andra namn?

- Jo för att din farfars farfars mammas brors dotters farfars morfars mammas syster hette det

-Aha

Men det är ju typ så jag lovar, jag heter Anna Filippa i andra namn och det är inga fula namn Anna heter min mamma och Filippa var typ bara något random namn som dem valde.

Förlåt igen...


3:Jag fattar inte varför djur kommer från ingenstan, asså kolla här igår så gick jag hem från skolan eller a bussen, och då gick jag och kollade RAKT fram notera RAKT fram, sen bara sitter det en katt där, jag blev as rädd, och typ hundar man är hos någon som har en hund och så står man det sen bara kommer den från ingenstans, fåglar dem är värst jag är rädd för fåglar, dem kommer typ flygandes och så sätter dem sig ner på marken sen POFF så är dem borta nej vänta fåglar är inte värst det ä ju spindlar som är värst, dem bara ligger typ på bolvet eller sitter på väggen, hahaXd



Jaja nu så kanske jag ska se på en film, myspys vetni:D

//Ebba

Av Ebba&Maja Brundin&Larsson - 26 november 2011 17:50

Hejhejhejhej, nu är jag hemma whooowhooo, kollade på film med Mammi förut, bridgesMades:) Helt okej,finns bättre filmer men den var rolig:)

Ikväll så ska jag ha lite filmkväll för mig själv;)

Men ska passa brodern min nu, så uppdaterar sen:D

//Ebba

Av Ebba&Maja Brundin&Larsson - 25 november 2011 17:55

Hej,sitter på bion just nu, jätte mysig plats, jag och moa sitter här helt glada, men uppdayerar senaten hejdå//ebba

Presentation

Ojojoj vi är två coola tjejer hoppas ni gillar våran blogg!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Verkar vi vara normala????
 Nej!!!
 Kanske...
 Ehh ja...
 Ingen kommentar...
 Jag gillar att titta på Nalle Puh

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Maja

Ebba


Ovido - Quiz & Flashcards